Aerobika

PIRMADIENIS Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
17:00 Intervalinis stepas
17:30 Intervalinis stepas
Latino dance  Power X  PUMP & JUMP   
18:00 Treniruotė su diržais  
18:30 Treniruotė su diržais   Jėgos       

treniruotės vyksta susirinkus 5 žmonių grupei

kiekvieną mėnesio pirmąjį pirmadienį vyksta tik choreografijos treniruotė
Kiekvieno mėnesio paskutinį penktadienį vyksta „testavimo“ treniruotė

 

sporto-klubas-aerobikos-saleAerobika sporto klube Ego forte tai — uždegančios ir veiksmingos treniruotės, efektyviausi treniruočių metodai, stiliai, rūšys bei moderniausias inventorius. Aerobikos treniruotėms naudojama stepo platformos, baktericidiniai kilimėliai, štangutės, poliviniliniai svareliai, profesionalios gumos, gimnastikos lazdos ir t.t. Sporto klubo erdvi aerobikos salė įrengta pagal aukšiausius standartus su modernia garso aparatūra. Ypatingą atmosferą per aerobikos treniruotes sukuria energingi aerobikos treneriai, nuotaikinga muzika ir judėjimo džiaugsmas. Sporo klubo aerobikos treneriai užtikrina aerobikos užsiėmimų saugumą ir efektyvumą, todėl treniruotės tampa dar veiksmingesnės: padidinamas krūvis, susitelkiama į atskirų kūno vietų lavinimą ir stiprinimą. Aerobikos užsiėmimų įvairovė, nepriekaištinga ir moderni treniruočių metodika, leis pasinerti į aerobikos ritmą net ir pačiam reikliausiam lankytojui. Sporto klube užsiimdami bet kokios rūšies aerobika atsikratysite antsvorio, pagerės medžiagų apykaita, stiprės ir ryškės raumenys, kūno formos taps grakštesnės, jausitės žvalūs, energingi, ilgiau išliksite darbingesni ir visada lydės gera nuotaika.

 

Step interval – vidutinio intensyvumo bei sudėtingumo treniruotė naudojant step platformas. Choreografija su platformą padės tobulint jūsų koordinaciją, o įvairūs raumenų stiprinimo pratimai leis pasiekti norimų rezultatų.

Pump - tai raumenyną tonizuojanti aerobikos treniruotė. Keičiant svorius didinama apkrova, mažai choreografijos, lavinama jėgos ištvermė.

Circuit training - šioje aerobikos treniruotėje atliekamos pratimų serijos, kurių kiekviena skirta tam tikrai raumenų grupei vystyti. Treniruotė ratu yra viena iš naujausių kūno dizaino versijų. Treniruotė yra vidutinio sudėtingumo ir intensyvumo, duoda didžiausią efektą per gana trumpą laiką ir yra pritaikoma įvairaus fizinio pasiruošimo lankytojams.

Tae bo - tai intensyvi treniruotė, kurioje naudojami įvairių kovinių šakų elementai. Treniruotės metu su muzika atliekami įvairūs įmitaciniai judesiai, blokai, smūgiai rankomis ir kojomis. Dirba visos raumenų grupės, ypač rankų, pečių, pilvo, sėdmenų ir kojų.

Funkcinės jėgos treniruotė – vidutinio intensyvumo ir nesudėtingos choreografijos treniruotė, skirta raumenų, sausgyslių ir raiščių stiprinimui, pusiausvyrai, koordinacijai ir lankstumui gerinti, širdies ir kraujotakos sistemų kokybiškam funkcionavimui.

Kūno dizainas - jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Naudojami svareliai, elastingos gumos, štangutės, step platformos. Pabaigoje – raumenų tempimo pratimai.

Intervalinė jėgos treniruotė – aukšto intensyvumo nechoreografinė treniruotė, kurios metu pratimai, skirti visoms raumenų grupėms stiprinti, bei širdies ir kraujotakos sistemų darbui gerinti, lankstumui gerinti, atliekami specialiu intervalinio metodu, nuosekliai didinant krūvį.

 

Aerobika Vilniuje